i like

jag gillar att dansa skriva böker och vara med min bästis uhsno hon är min bästis men vi går ej i samma skola


vill ni också skriva lite om er så skriv gärna det på kommentarer!!

p.s. om ni vill att jag skriver in den på bloggen så får ni skriva rubrik och att du vill att jag skriver in din kommentar du kan skriva så här jag vill bli innskriven

vill du int och bara vill skriva så får du skriva   
vill ej bli skriven!!!!!!!!!

hoppas att ni vill bli innskrivna!!    mvh mig

jag har ej lust att skriva mitt namn nu så att ni vet!!!!!!!!

mvh igen mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

jag gillar att spela badminton chatta med kompisar leka med de och jag har en bästis i min skola som heter Maddeleine och jag älskar att leka med dig!!!

MVH Felicia!!!!!!!!:)

2009-05-01 @ 09:05:43
URL: http://feliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0