flickan utan minne

läs boken flickan utan minne den handlar om en flicka som sover på en bänk hon vaknar upp hon vet inte vem hon är var hon är och vad hon heter det kommer en handlare och frågar vad som hänt men hon vet inte hon tas genast till sjukhuset de under söker henne men et var inga fel doktorn frågar vad hennes mamma heter men hon vet inte de lägger ut en anons på tidningen nästa dag kommer en kvinna i högklakade skor nöt brunt hör och säger att hon äger barnet men hon beter sig inte som en mamma

detta är en jätte bra bok av petter lidbeckläs den !!!!!!!!! den är jätte bra jag lovar!!!!

Kommentarer
Postat av: Noshin

Den skulle jag vilja läsa! Om det är din bok så lånar jag gärna den!

2009-05-25 @ 17:59:23
Postat av: Julia

ska se om jag kan hitta den på bibblan

2009-06-01 @ 17:13:21
URL: http://bjm-julia.blogspot.com
Postat av: Julia

jag skrev fel blogg adress men jag ska försöka hitta den på bibblan

Postat av: julia

jag har ochså läst den och alla ni som är noellas vänner jag är hennes bestis och jag är ingen tråkig svenne som alla ni anndra

2010-02-19 @ 23:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0