PENGAR

detta är den nya en kronan när vi säljde popkorn på min sola så fick vi en sån en krona men vi visste inte det vi trodde att den var falsk men då sa våran lärare att det var den nya en kronan!   så nu är den rutig på baksidan




ojojoj vat myket pengar undra vad man ska ed så myket pengar till jag skulle nog se kända filmer som är dyra och resa runt och träffa kändisar med de pengarna och så skulle jag ut och shoppa!detta myntet hitades i gotland



nu ska jag skriva om glamour

hej då!

Kommentarer
Postat av: tania

alla saknar dig börja igen här i stenhasskolan det kommer bli en av svergies bästaste skolor.



lol

från tania ghafor äh du känner mig haha

till noella

2010-02-23 @ 19:15:57
Postat av: julia

hi jag känner tania hon e ja vad ska man seja LEKER RIK men åt andra sidan jag saknar dig noella ; )

2010-05-02 @ 01:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0