Jag Flummar Lite<3

Japp tar roliga bilder som sagt jag e hos lana XD
jag vet tråkig bild...
Godissmartprutt NåttHaha FjOOOORTIIZ!
<3
vad ska jag fota?
komentera vad du tkr jag ska fota så kanske jag gör det!
Ja men nu ska jag väl fortsätta fota XD
Godissmartprutt Nåttja om du ndrar vad det e så är det ett spelkort : )
Godissmartprutt Nåtthahah min tröja (pyamas!)
Godissmartprutt Nått
orkar inte forta mera men ni vet väl att jag fått en helt ny modell på www.gosupermodel.se ? jag heter
J 0 R D G U B 3 N med en nolla inte ett O Ser du skillnaden? 0O

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill järna att du tar kort på dig

2010-08-30 @ 14:40:54
Postat av: Noella (ägaren)

Ja kanske snart jag vill va liteförsiktigt men en dag vet jag att jag kommer göra det :)

2010-09-09 @ 16:06:01
URL: http://noliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0