Lite Bilder :)

Kom Ihåg Jag Har Gjort alla bilder där det står Noliina på och jag hoppaS du respektarar att jag INTE vill att du ska kopiera :)


men jag har fixterat bakrunden på bilderna lite XD



haha XD



Men Aja om ni villt yp att jag ska fota kanske mina skor (haha) eller något komentera här då!!!!

Får typ aldrig komentarer men aja skriv´att jag ska fota något - Vad som helst (typ) så kanske jag fortar de!
jag älskar att fotografera så :)


fortFort Komentera XD haha men aja hejdå // Mig , Noella <3

Kommentarer
Postat av: Ushno

fota din ditt läppglans istället för anishas!

2010-09-11 @ 13:25:08
Postat av: Noella(Ägaren)

Asså Du Ushno , Jag fortar de Jag vill :P

2010-09-19 @ 13:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0